Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 2, 2013
Image Size
508 KB
Resolution
419×1134
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,381 (4 today)
Favourites
1,443 (who?)
Comments
182
×
Not giving a by Yufei Not giving a by Yufei
Haha, I'm so punny :iconlolzcatplz:
I've got plenty of time now so I drew a strip, it's been awhile, yeah?
Hope you like it :3
Add a Comment:
 
:iconlonewolf200212:
lonewolf200212 Featured By Owner Feb 8, 2015
I did this to my teacher. Worth the detention.
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Feb 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ouch!
Reply
:iconfrostywaters:
FrostyWaters Featured By Owner Jan 9, 2015
How rude. :0
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jan 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
Eh maybe
Reply
:iconpolishhedgiefangirl:
POLISHhedgieFanGirl Featured By Owner Oct 4, 2014
well, that's very enjoyable xD good job ! :3
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Oct 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha thanks :3
Reply
:iconpolishhedgiefangirl:
POLISHhedgieFanGirl Featured By Owner Oct 7, 2014
you are welcome~ UvU :iconrainbowsparklesplz:
Reply
:iconsnailords:
SnaiLords Featured By Owner Jul 16, 2014  Student Digital Artist
lol didn't sheet that coming
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha : D
Reply
:iconthe-art-lover-46:
The-art-lover-46 Featured By Owner Jun 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Pffft :rofl: nice one :D
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hehe thanks!
Reply
:iconjust4drawing:
Just4drawing Featured By Owner May 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
You are amazing at puns my friend. xD
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
Why thank you, m'lady!
Reply
:iconjust4drawing:
Just4drawing Featured By Owner Jun 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
No prob.
Reply
:icontokyo-kawaii-chan:
tokyo-kawaii-chan Featured By Owner May 5, 2014  Student Traditional Artist
It's so punny!!! :P
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner May 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
It is!
Reply
:icontokyo-kawaii-chan:
tokyo-kawaii-chan Featured By Owner May 19, 2014  Student Traditional Artist
yep! :3
Reply
:iconromeih:
Romeih Featured By Owner Mar 27, 2014
Hahaha thx to have made me laughed X'D
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
No problem! : D
Reply
:iconkinetii:
Kinetii Featured By Owner Mar 4, 2014
*reading the title*
Not giving a

Me thinking: Poo?
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Mar 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
It took you long enough to write a comment to this old strip though :3
Reply
:iconkinetii:
Kinetii Featured By Owner Mar 9, 2014
me like thinking.
me like writing comments.
me haz patience.
Reply
:iconcrystal-juice:
Crystal-Juice Featured By Owner Feb 16, 2014
I gotta use that line sometime
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha do it!
Reply
:icon7lulu7:
7LULU7 Featured By Owner Nov 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xDD
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Nov 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
: D
Reply
:icon7lulu7:
7LULU7 Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:meow:
Reply
:iconcat-sin:
Cat-Sin Featured By Owner Oct 8, 2013  Hobbyist General Artist
ахахаха,надо запомнить на случай важных переговоров))

Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Oct 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
*v*b
Reply
:iconbrowniethehedgie:
Browniethehedgie Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Clever...
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Sep 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks
Reply
:icononlyonek:
onlyonek Featured By Owner Sep 9, 2013
OMG I love your work. 
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Sep 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! : D
Reply
:iconrainkow:
RainKow Featured By Owner Sep 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LAWL YUS.
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Sep 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
*v*
Reply
:iconmomo-lucario:
momo-lucario Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist General Artist
i was this close to going "OHHHHHHHHHHH" at the screen. this is one of the best things i have seen.
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, thanks :3
Reply
:iconyamiisama:
YamiiSama Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha, this made me laugh, thanks for making my day
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
No prob, I'm glad you like it
Reply
:icontoastypitabread:
ToastyPitaBread Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You get two thumbs up from me. XD
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yosh! Thanks!
Reply
:iconmongoosemyth:
MongooseMyth Featured By Owner Jun 1, 2013
After seeing this, I stored it in the back of my head to do.
So, I did this to an annoying classmate who thinks he's the best at everything.
It took him a good half-hour to figure it out.
The people around me just started laughing as soon as I said it; the got it very quickly.
Thank you for the inspiration.
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, I was waiting for this comment since I upload strip here! Glad it worked well :3
Reply
:iconmongoosemyth:
MongooseMyth Featured By Owner Jun 6, 2013
Thank you and your welcome!!
Reply
:iconerikooriko:
EriKooriKo Featured By Owner May 27, 2013  Hobbyist General Artist
Ahahah!!XD That was cool! :heart:
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank : DDD
Reply
:iconkingsolaron:
kingsolaron Featured By Owner May 21, 2013  Student General Artist
ha i see what ya did there
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
:3
Reply
:icontheunknownemo:
theunknownemo Featured By Owner May 11, 2013
lol
Reply
:iconyufei:
Yufei Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
:3
Reply
Add a Comment: